Bel voor een afspraak
Werkplek 11 uur per dag / 6 dagen per week.... Werkplek 11 uur per dag / 6 dagen per week....
Werkplek inclusief Werkplek inclusief
Diverse werkplek benodigdheden aanwezig Diverse werkplek benodigdheden aanwezig
Lagers & rubbers zelf (of laten) vervangen Lagers & rubbers zelf (of laten) vervangen
Remblokken zelf (of laten) vervangen Remblokken zelf (of laten) vervangen
Remrevisie zelf (of laten) uitvoeren Remrevisie zelf (of laten) uitvoeren

Steenslag


Nieuw!
Deze service binnen de wrappbusiness is zover wij weten geheel nieuw, en geeft absoluut de toegevoegde waarde aan het gedeeltelijk inpakken (wrappen) van uw motorkap.
 
Steenslag op de voorkant van de motorkap, iedere auto heeft er last van, zeker na een aantal jaren. Het zijn vaak relatief onschuldige kleine beschadigingen, maar zeer storend en vaak een continue proces.
 
Daarnaast treden er vaak kleine putjes (parkeerschade) op aan de portieren.
Zodra een auto een paar van deze kleine oneffenheden heeft opgelopen, is dat normaal gezien voor een wrappbedrijf voldoende reden om een full of een gedeeltelijke wrapp te weigeren.
 

Tomavi heeft de oplossing, prestyling!

 

Dit houdt in het verwijderen van kleine (parkeer) pitjes en deukjes door het vullen met een 2 component kunststof vulmiddel, dat in iedere auto plaatwerkerij en spuiterij wordt gebruikt.
Andere of grotere beschadigingen dan hierboven aangegeven vallen niet onder prestyling..

Hoe gaat het in zijn werk?
Iedere wrapp opdracht krijgt altijd eerst een intake.
De auto wordt hierbij door de klant schoon en gewassen aangeboden, waarna deze rondom kan worden geïnspecteerd.
Hier worden de eventuele aangetroffen oneffenheden samen (vooraf) doorgesproken.
 
De aangetroffen locaties worden daarna digitaal vast gelegd, waarna ze in het klantensysteem worden opgeslagen.
In het geval er sprake is van prestyling, zal het noodzakelijk zijn de auto 6-12 uur langer in de shop te houden.
De behandelde plekken worden "wrapp-strak" voorbereidt, dus niet in kleur gespoten.

Omdat een wrapp gemiddeld 8-10 jaar kan blijven zitten, is het aan de eigenaar om na deze periode alsnog een keuze te maken, de plekjes alsnog op kleur te laten bij-spuiten, of opnieuw te wrapppen. natuurlijk
Waarschijnlijk is de auto/motor/boot dan (vermits een oldtimer) inmiddels al verkocht, 10 jaar vooruitkijken is behoorlijk lang.

Uniek
Door deze prestyling, komen veel meer auto’s ’’alsnog’’ in aanmerking voor een gehele of gedeeltelijke wrapp.
Deze service wordt zover wij kunnen bekijken momenteel nog nergens anders aangeboden.